אירועי ה-SEO המרכזיים של ספטמבר
חודש ספטמבר הסתיים עם מגוון אירועים שהשפיעו על הזירה הדיגיטלית ובדגש על תחום ה-SEO. החל מ-כיצד עדכון הליבה השפיע על תוצאות החיפוש בגוגל ועד לכיצד תוצאות החיפוש יראו ב-AI Overview.




גוגל השלימה את עדכון הליבה: האם האתר שלך נפגע או הרוויח?
גוגל סיימה את עדכון הליבה שלה שהחל בחודש אוגוסט והסתיים ב-4 בספטמבר, והשפיע באופן נרחב על דירוגי האתרים – במיוחד עבור אתרים קטנים ועצמאיים. עדכון זה, שנמשך 19 ימים, שם דגש על שיפור חשיפת תכנים איכותיים ומועילים, ובא לענות לביקורות שהתקבלו מאז העדכון הקודם אודות "התוכן המועיל" עבור משתמשים. המטרה המרכזית היא לתת לאתרים קטנים ובינוניים, אשר מציעים תוכן מקורי ורלוונטי, יתרון על פני אתרים גדולים ותיקים, שלעתים תופסים את ראש תוצאות החיפוש בלי להציע ערך מוסף אמיתי.
גוגל הדגישה שהעדכון הנוכחי מתמקד בעיקר בתוכן איכותי שמיועד עבור הגולשים ולא עבור האלגוריתמים. ג’ון מולר, דובר גוגל, ציין שהשינוי מגיע כדי לוודא שתוכן שמועיל באמת לגולשים יופיע בראש תוצאות החיפוש, במקום תוכן שמיועד בעיקר לשיפור דירוגים.
נקודות מרכזיות שצריך לשים לב אליהן:
פוקוס על תוכן מועיל ואיכותי: אתרים שמספקים תוכן מקורי ורלוונטי יקבלו עדיפות בתוצאות החיפוש.
תמיכה באתרי תוכן קטנים: העדכון מעלה את הסיכוי לאתרים קטנים ובינוניים לקבל חשיפה רחבה יותר.
שיפור מתמשך של התוכן: הקפידו לעדכן ולשפר את התוכן באופן תדיר כדי לעמוד בציפיות של גוגל.
גוגל משיקה תוצאות חיפוש חדשות ומאורגנות באמצעות AI
גוגל החלה להפעיל את תוצאות החיפוש המאורגנות עם בינה מלאכותית, יחד עם עיצוב חדש לקישורים וציטוטים בתצוגות ה-AI. התכונה החדשה מתמקדת בעיקר במתן חוויית חיפוש משופרת, עם תוכן מגוון ממקורות שונים, כולל מאמרים, סרטונים ופורומים.
בשלב הראשון, גוגל מתמקדת במתכונת חיפוש למתכונים והשראות לאוכל במובייל. החברה מדווחת שהמשתמשים מצאו את התוצאות המאורגנות החדשות כמועילות יותר, עם הזדמנויות גלויות יותר לתוכן מעניין.
בנוסף, גוגל משיקה גם עיצוב חדש לקישורים בצפייה ב-AI, שעשוי להוביל לעלייה בתנועה לאתרים הנתמכים בתוכן זה. המטרה היא להקל על המשתמשים להגיע למקורות שמעניינים אותם.
גוגל הודיעה גם על חדשות נוספות בנושא הבינה המלאכותית, כמו אפשרויות חיפוש חדשות עם Lens ושיפורים בפרסומות של AI במובייל.



כתבות נוספות

חודש יוני הסתיים ומגוון אירועים גדולים קרו והשפיעו על הזירה הדיגיטלית שמשתנה ללא הרף ומשפיעה על עולם ה-SEO. החל משחרור עדכון אלגוריתם נוסף של Google אשר משפיע על הזירה האורגנית, ועד לשימוש ראשון בכלי בינה מלאכותית של OpeniAI ליצירת פרסומת מסחרית.
מסכמים לכם את חודש יוני עם כל מה ש-Google עשתה וחשוב להכיר בזירה הדיגיטלית 🚀


בואו נדבר!
אנחנו כאן כדי להפוך את הרעיונות שלכם להצלחה דיגיטלית. מלאו את הפרטים בטופס, וצוות המומחים שלנו יחזור אליכם בהקדם עם פתרונות מותאמים בדיוק לצרכים שלכם.